رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید صیاد شیرازی الگوی مدیریت جهادی بود

امیر سرتیپ دوم فولادی گفت: شهید صیاد شیرازی میدان‌دار وحدت، همدلی و همراهی نیروهای مسلح و الگوی مدیریت جهادی بود.
کد خبر: ۵۱۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵ - 14April 2022

شهید صیاد شیرازی الگوی مدیریت جهادی بودامیر سرتیپ دوم «محمدرضا فولادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص ابعاد شخصیتی سپهبد شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی الگو اخلاص، فرماندهی و مدیریت جهادی بود.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی میدان‌دار وحدت، همدلی و همراهی نیروهای مسلح بود، گفت: شخصیت ایشان به گونه‌ای بود که می‌توان از او به‌عنوان یک فرد مؤمن، متعهد، متعبد و انقلابی یاد کرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: او همواره برای رضای خدا کار می‌کرد و رضای خدا در صدر نیت و اعمالش قرار داشت و ضمن آن، همگان را به انجام کار برای خدا ترغیب می‌کرد.

امیر فولادی با اشاره به شخصیت والای شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: ایشان در حوزه فرماندهی و مدیریت می‌گفت که لنگر مدیریت و فرماندهی خود را به لنگر مدیریت عالم وصل کنید و ذیل خدا و دستورات الهی حرکت کنید تا برکات آن را در زندگی و کارهای خود ببینید.

وی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی مرد اقدام و عمل بود. او پیش از انقلاب، هسته مبارزاتی علیه رژیم طاغوت را در ارتش شکل داد، بسیج را در اصفهان سازماندهی کرد و در حوزه آموزش بسیجیان نقش قابل توجهی ایفا کرد؛ ایشان در تجهیز، سازماندهی و آموزش نیروهای سپاه پاسداران نیز گام‌های اساسی برداشت.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: شهید صیاد شیرازی در مقابله و خنثی‌سازی توطئه عناصر ضد انقلاب در نقاط مختلف به‌ویژه غرب کشور نقش ویژه‌ای ایفا کرد و در کنار برادران ارتشی و پاسدار خود، توانست امنیت را برای مردم مناطق مرزی کشور در آن دوران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار