رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

حضور مشترک ارتش و سپاه در همه عرصه‌ها موجب یأس دشمن شده است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: حضور مشترک ارتش و سپاه در همه عرصه‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمن شده است؛ این حضور و همدلی بین نیرو‌های مسلح یک فرصت و مایه امیدواری خودی‌ها و مایه ناامیدی افراد غیر خودی است.
کد خبر: ۵۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 19April 2022

حضور مشترک ارتش و سپاه در همه عرصه‌ها موجب یأس و نامیدی دشمن شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدی سیاسی ارتش در مراسم آیین اختتامیه بدو خدمت روحانیون نیرو‌های مسلح، ضمن تقدیر تبریک فرا رسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی و جهاد در طول بیش از چهار دهه بعد از تولد مجددش پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته ثابت کند که با سینه‌ای سپر کرده در کنار نظام ایستاده است و بر «شعار ارتش فدای ملت پایبند بوده است.

وی حضور ارتش و سپاه و سایر نیرو‌های مسلح در همه عرصه‌ها به ویژه در این دوره را نشان از همدلی فرماندهان، کارکنان و روحانیون دانست و افزود: این حضور مشترک و همدلی بین نیرو‌های مسلح یک فرصت و مایه امیدواری خودی‌ها و مایه ناامیدی افراد غیر خودی و یک تکلیف عقلی و شرعی و ملی است.

حجت الاسلام محمدحسنی عشق به شغل، التزام به فرهنگ سازمانی، بهره گیری از تجربیات مثبت و منفی دیگران و ساختار شناسی را از مهمترین عوامل موفقیت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش دانست.

این دوره به مدت چهار ماه در مرکز آموزشی شهید میثمی دانشکده شهید محلاتی قم برگزار شد و در طی این مدت فراگیران آموزش‌های عقیدتی، سیاسی، نظامی و... را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها