دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با فرمانده کل ارتش + تصاویر

حجت‌الا‌سلام حاجی‌صادقی به همراه جمعی از معاونان خود، با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و روز ارتش را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 18April 2022

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الا‌سلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران که بمناسبت روز ارتش انجام شد، با بیان اینکه همراهی و همدلی ارتش و سپاه جای شکر دارد، اظهار داشت: وحدت سپاه و ارتش وحدت قراردادی نیست، بلکه وحدت قلوب است ومنشا آن لطف خداست.

وی افزود: فرمانده کل سپاه همواره در جلسات به فرماندهان سپاه تاکید می‌کنند که امروز دفاع، پشتیبانی و حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران را تکلیف شرعی خودمان می‌دانیم.

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با فرمانده کل ارتش

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش انقلابی است ادامه داد: هویت اصلی نیرو‌های مسلح ما یک هویت دینی است که این هویت دینی ومعنوی در دوران حضور امیر موسوی در جایگاه فرماندهی کل ارتش، ارتقا پیدا کرد. برادران شما در سپاه قدردان کمک‌های ارتش و اقدامات هم افزا در تقویت نیرو‌های مسلح هستند.

فرمانده کل ارتش نیز گفت: علما و روحانیان که در نهاد نمایندگی و سازمان‌های عقیدتی سیاسی حضور دارند به عنوان پشتوانه معنوی برای ارتش و نیرو‌های مسلح هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما در نیرو‌های مسلح، برای پیشمرگی از هم برای دفاع از آرمانها، نظام و انقلاب سبقت می‌گیریم افزود: این همدلی، وحدت، محبت قلبی و همبستگی بین مجموعه نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا وجود دارد و روز بروز در حال تقویت است.

دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با فرمانده کل ارتش

همچنین حجت الاسلام حاجی صادقی به همراه معاونان خود پیش از دیدار با فرمانده کل ارتش با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس این سازمان دیدار و روز ارتش را تبریک گفت

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار