در پیامی آمد؛

اقتدار و آمادگی امروز ارتش، به قدرتی بازدارنده تبدیل شده است

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پیامی با گرامیداشت روز ارتش عنوان گفت: ارتش ما با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف؛ نشان داده که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.
کد خبر: ۵۱۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ - 18April 2022

بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ارتشبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت روز ارتش بیانیه‌ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:

«پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ حیات دوباره‌ای را در کالبد ارتش دمید و در حالیکه معاندان و بدخواهان نظام اسلامی با توطئه درصدد انحلال این نهاد پیوسته به دریای خروشان ملت بودند؛ امام بزرگوار با نام‌گذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبیدند.

این درایت و دوراندیشی حکیمانه و پیامبرگونه‌ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی فتنه خزنده دشمنان و ضدانقلاب را در جهت انحلال و تضعیف ارتش در نطفه خاموش کرد.

اکنون که بیش از چهار دهه از عمر حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ارتش ما با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب‌انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف نشان داد که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.

به فرموده‌ رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی): به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان طوری که امام بزرگوار می‌خواستند و آرزو می‌کردند و بار‌ها بر زبان آورده بودند؛ یک ارتش مردمی و خدایی است.

امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی‌نظیر ارتش قهرمان جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل شده و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا حاضرند تا همچون شیرانی غران در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با درود به روح تابناک همه گلگون‌کفنان ارتش انقلابی و اسلامی جمهوری اسلامی ایران، توفیق روزافزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیةالله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌نماید.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار