فرمانده کل سپاه:

سپاه باید تماماً تجلی نور قرآن شود

سرلشکر سلامی گفت: ما پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماماً تجلی نور قرآن شود؛ چون این گنجینه‌ای بی انتهاست به نحوی که هرچه انسان آن را می‌خواند، دل‌انگیز است و هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ - 18April 2022

سپاه باید تماما تجلی نور قرآن شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه عصر امروز (دوشنبه) در محفل انس با قرآن و دیدار صمیمی چهره‌های قرآنی پاسدار با وی اظهار داشت: نسبت به چنین رویش‌های نورانی قرآنی که در سپاه وجود دارد، شکر می‌کنیم؛ البته اول از همه خدا را سپاسگزارم که در این عصر برای خروج ما از ظلمت و هدایت به سمت نور، ولی را برای ما برگزید که او‌ خود قرآن ناطق و مجسم است؛ یعنی منطق قرآن در کلام او جاری است.

وی افزود: توصیه می‌کنم فراز‌های درخشان فرمایشات استثنایی، بدیع و نویی را که رهبری در اولین روز ماه رمضان در محفل قرآنی بیان کردند در آن تدبر کنید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: از اینکه صبح و شام در خانه پاسداران قرآن جریان می‌یابد، جای شکرگزاری دارد و هرکس در مسیر هدایت این کتاب قرار گیرد، جزو متقین است. قرآن کتاب نور است و هر کس در جستجوی رضوان الهی است باید به این منبع نور الهی متوصل شود؛ زیرا همه درد‌ها را می‌توانیم با توسل به قرآن درمان کنیم.

وی تاکید کرد: ما پاسدار این قرآن هستیم به همین دلیل سپاه باید تماماً تجلی نور قرآن شود؛ چون این گنجینه‌ای بی انتها است به نحوی که هرچه انسان آن را می‌خواند، دل‌انگیز است و هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: باید تلاش‌های قرآنی خود را بی انتها کنیم و این‌ تنها کتابی است که ما را از شرّ شیاطین و نفس رها می‌کند.

انتهای‌پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار