توسط فرمانده سپاه کرمانشاه صورت گرفت؛

پیش‌بینی شرکت ۳۰ هزار نفر در آیین گرامیداشت عملیات بازی‌دراز

سردار «ریحانی» از برگزار‌ی آیین گرامیداشت عملیات «بازی‌دراز» در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۳۰ هزار نفر در گرامی‌داشت سالروز عملیات بازی‌دراز حضور یابند.
کد خبر: ۵۱۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳ - 13April 2022

پیش‌بینی شرکت ۳۰ هزار نفر در آیین گرامیداشت عملیات بازی‌درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در نشست بررسی برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات «بازی‌دراز»، اظهار داشت: این رویداد حماسی فرصت مناسبی برای معرفی استان کرمانشاه و تاریخچه مرزداران این بخش از میهن اسلامی در سال‌های دفاع مقدس است.

وی از برگزار‌ی آیین گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت سال جاری خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۳۰ هزار نفر در گرامی‌داشت سالروز عملیات بازی‌دراز حضور یابند.

سردار ریحانی افزود: هر یک از شرکت‌کنندگان در این مراسم، سفیری برای معرفی یادمان‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه هستند و سال ۱۳۹۸، در آیین گرامی‌داشت عملیات بازی‌دراز بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس استان دیدن کردند.

«بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: این دست رخداد‌های تاریخی، فرهنگی و معنوی اثر خوبی برای معرفی استان کرمانشاه است.

وی همچنین بر ضرورت تقسیم کار هر یک از دستگاه‌ها و سپردن بخشی از کار به گروه‌های خودجوش مردمی تأکید کرد.

«افشین امیری» مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز اظهار داشت: صدا وسیمای مرکز کرمانشاه برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامی‌داشت سالروز عملیات بازی‌دراز آماده و تدارک دیده است.

وی افزود: پخش مستند‌های خبری، ارتباط زنده با مراکز استان‌ها و شبکه‌های استانی و ملی و گزارش لحظه به لحظه آیین گرامیداشت مراسم، از این برنامه‌هاست.

عملیات بازی دراز اول اردیبهشت سال ۱۳۶۰ برای آزادسازی ارتفاعات سخت‌گذر شهرستان سرپل‌ذهاب انجام شد و با توجه به اینکه این ارتفاعات برشهر‌های قصرشیرین گیلانغرب و سرپل‌ذهاب مشرف است، دشمن بعثی از آن ارتفاعات، این شهر‌ها را گلوله‌باران می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار