نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن تلاش می‌کند تا آرمان‌های انقلاب اسلامی پیاده نشوند

آیت‌الله «عبادی» در جلسه اجلاس سالانه مجمع بسیجیان بیرجند، با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است فرصت را از شما بگیرد تا آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیاده نکنید، گفت: اگر آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیاده کنید، فاتحه دشمن بدون وسائل نظامی خوانده می‌شود و این‌گونه نیز شده است.
کد خبر: ۵۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 14April 2022

دشمن در تلاش است تا آرمان‌های انقلاب را پیاده نکنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، امروز (پنج‌شنبه) در جلسه اجلاس سالانه مجمع بسیجیان بیرجند، اظهار داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ما یک همواری‌ها و ناهمواری‌هایی داشتیم که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این موارد را داریم.

وی با بیان اینکه از همه مردم نمی‌توان توقع داشت بتوانند سنخیت بین علت و معلول را لحاظ کنند، یادآور شد: به این جهت تبیین این موضوع، برای جامعه ما یک کمک لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن همواره با تبلیغات بسیار فنی، از جهل گروهی استفاده می‌کند، ادامه داد: دشمن در این زمینه ممکن است سوءاستفاده کرده و ناهمواری‌ها را به تاریخ ربط دهد.

آیت‌الله عبادی افزود: در ذهن برخی، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن به گونه‌ای است که فکر می‌کنند قبل از انقلابی‌ها طاغوتی و بعد از انقلابی‌ها ایمانی هستند.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی طاغوت حاکم بود؛ ولی مردم طاغوتی نبودند، اضافه کرد: در آن زمان مردم به طور کامل از حکومت‌های طاغوتی فاصله داشتند و طاغوتی‌ها هر فساد یا ظلمی می‌کردند، مردم به دید ظلمه به آن نگاه می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انواع مفاسدی که در صحنه‌های مختلف ایجاد می‌شود، علت اصلی آن جریان طاغوتی و انحرافی است، یادآور شد: در بسیاری از جریانات، عوام و برخی از خواص سنخیت بین علت و معلول را دچار اشتباه می‌شوند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با کارشناسی که در انقلاب اسلامی کرده بود، تلاش می‌کرد یک ساعت فرصت در اختیار مردم قرار نگیرد، متذکر شد: آن‌ها به سرعت ترور را آغاز کردند و به دنبال آن جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است فرصت را از شما بگیرد تا آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیاده نکنید، اضافه کرد: اگر آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیاده کنید، فاتحه دشمن بدون وسائل نظامی خوانده می‌شود و این‌گونه نیز شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات ایجاد شده جریان‌شناسی می‌خواهد، تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه اعتیاد است که انواع اعتیاد‌های صنعتی و طبیعی را شامل می‌شود و در پی آن قاچاق، قتل و کشتار صورت می‌گیرد که علت آن به دوران سلطه انگلیس و سلطه رضاخان برمی‌گردد.

آیت‌الله عبادی افزود: در آن زمان، تریاک را مجانی می‌دانند و سوخته آن را گران می‌خریدند، همچنین رضاخان شعبه برای فروش شراب داشت و انواع بی‌ناموسی‌ها و کشف حجاب در آن زمان بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جریان‌شناسایی مهم است و باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: اسلام، انقلاب، عدالت و احساسات دینی علت آدم‌کشی و نفاق نیست و مفاسد ریشه خود را دارد که باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار