سلیمانی:

حجاب اولی‌ها در نمایشگاه قرآن هدیه دریافت می‌کنند

مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: برای نخستین بار حجاب اولی‌ها در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم هدیه دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۵۱۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 14April 2022

حجاب اولی‌ها در نمایشگاه قرآن هدیه دریافت می‌کنند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «اسدالله سلیمانی» مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های بخش عرضه محصولات حجاب، اظهار داشت: امسال در این بخش، برای نخستین بار به حجاب اولی‌ها در راستای ترویج حجاب و بحث تشویقی، فضای زیبایی را طراحی کرده ایم که در این فضا به آن‌ها هدیه می‌دهیم. این هدیه می‌تواند شامل مقنعه و روسری باشد، یعنی هدیه قابل توجهی است.

وی ادامه داد: در بخش دیگر برنامه دوخت رایگان چادر را داریم که برای تحقق این امر نزدیک به ۲۰ خیاط و برشکار را دعوت کرده ایم تا چادر‌های درخواست کنندگان را بدوزند، هم چادر‌هایی که از بخش عفاف و حجاب خریداری شده است و هم چادر‌هایی که در منزل داشته اند. البته در این بخش محدودیت‌هایی وجود دارد و هر بازدیدکنندگان تنها یک چادر را می‌تواند به صورت رایگان بدوزد.

مدیر اجرایی بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: بخش نذر و حجاب یکی دیگر از بخش هاست که در این بخش چهار شرکت مهم تولیدکننده محصولات حجاب از سود بازرگانی شأن گذشته اند و چادر‌ها را به قیمت تمام شده و نزدیک به ۵۰ درصد نسبت به مشابه همان چادر‌ها در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

وی افزود: در بخش عفاف و حجاب بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نزدیک به ۱۵۵ غرفه محصولات حجاب اعم از چادر، مانتو، مانتوعبایی، ملزومات حجاب، هد سر، گیره روسری و کلیه ملزومات یک خانم مسلمان که برای ظاهر شدن در اجتماع نیاز دارند، با نظارت انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ارائه می‌شود.

سلیمانی در پایان گفت: بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز شنبه ۲۷ فروردین ماه مصادف با ۱۴ ماه مبارک رمضان با شعار قرآن؛ کتاب امید و آرامش در مصلی تهران افتتاح می‌شود و تا نهم اردیبهشت ماه مصادف با ۲۷ ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها