معاون هماهنگی امور زائرین استانداری خراسان رضوی:

کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس نسبت به ارزیابی فعالیت‌ها اهتمام داشته باشند

حجت‌الاسلام «گنابادی‌نژاد» گفت: ارزیابی برنامه‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس لازمه ارتقا سطح کمی و کیفی این برنامه‌هاست؛ بر همین اساس باید ارزیابی اقدامات صورت گرفته مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 14April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در جلسه هماهنگی مسئولین و دبیران کمیته‌های تخصصی ده‌گانه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان امروز در سالن شهید باهنر مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در سطح استان عهده‌دار خدمتگزاری به جامعه شدید لذا حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه آحاد جامعه به‌خصوص مسئولین در قبال دفاع مقدس مسئول هستند، افزود: بحمدالله در شرایط کنونی از سطوح عالی تا مدیران استانی همه فرزندان انقلابی ایران اسلامی هستند که باید در کمیت و کیفیت مأموریت‌های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تمایز و تحول که باعث ارتقای اقدامات خواهد شد محسوس باشد.

این مسئول با تأکید بر اینکه بازخوانی پیام دفاع مقدس برگرفته از بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اثربخشی کار را ارتقا می‌بخشد، تصریح کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی نظام استکباری به دنبال تغییر منطقه بوده است تا نشانی از اسلام و شیعه باقی نماند؛ حمله ارتش بعث عراق به ایران، حمله خلیج‌فارس، اقدامات تفرقه‌افکنانه و مولود نامشروع داعش ازجمله این اقدامات است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی بابیان اینکه عزت جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رقم خورد، ادامه داد: هر یک از کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس از شبکه عظیم و پرمخاطبی با حضور قشرهای مختلف و از رده‌های سنی گوناگونی برخوردار است که باید سعی و تلاش شود از این ظرفیت در جهت معرفی دفاع مقدس و ارزش‌های این حماسه ماندگار بهره برد.

گنابادی‌نژاد یادآور شد: کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بهانه خدمت هستند اما همه خدمت نیستند؛ لذا باید با برگزاری مستمر و منظم جلسات کمیته‌ها توجه حداکثری به مأموریت‌ها داشته باشید.

وی با اشاره به این مهم که هدف‌گذاری‌های روشن در کمیته مشخص شود، خاطرنشان کرد: در کمیته‌ها نیازمند دو نوع کار هستیم. نخست کارهای عمومی و فراگیر که در طول سال جریان دارد، دسته دوم اقدامات شامل کارهای فاخر، کیفی و محدودی می‌شود که در قالب یک رویداد مهم و فاخر در طول سال انجام خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: امروز محدودیت‌هایی در حوزه اعتبارات و بودجه وجود دارد اما این موضوع نباید مانع انجام فعالیت‌ها شود بلکه باید با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های زیادی که وجود دارد برای اجرای مأموریت‌ها تلاش کرد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی توجه و میدان دادن به مجموعه‌های فعال در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حمایت از آنها، ارزیابی اقدامات صورت گرفته، اجرای برنامه‌های مبتکرانه و تأثیرگذار و همچنین توجه به کمیت و کیفیت برنامه‌ها را ضروری دانست.

گنابادی‌نژاد در پایان گفت: راهبری کمیته‌های تخصصی باید از منطقی برخوردار باشد که به مجموعه اهداف بپردازند و گزینشی عمل نکنند.

در این نشست مسئولین کمیته‌ها به بیان پیشنهادات و نقطه نظرات خود در خصوص ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان پرداختند.

در پایان این نشست احکام مسئولیت روسای کمیته‌های تخصصی به آنها اعطا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار