مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه به «جهاد تبیین» در حوزه دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ «آسمند» گفت: توجه ویژه به امر «جهاد تبیین» در حوزه دفاع مقدس و مقاومت مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و سیاسی ضروری است.
کد خبر: ۵۱۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ - 14April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست داخلی ستاد مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، امروز (پنج‌شنبه) در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همه مردم ایران از مرد و زن و پیر و جوان در خط مقدم مبارزه و در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند که ثمره این استقامت و وفاداری، پیروزی در جنگ هشت ساله بود و در امتداد آن با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اقتدار منطقه‌ای و جهانی را به دنبال داشت و سرآمد و الگوی تمام‌عیار مبارزه علیه نظام سلطه و متجاوزان به حقوق ملت‌های مظلوم شد.

وی افزود: به شکرانه این رشادت‌ها و دلاورمردی‌های پدران، مادران و فرزندان این سرزمین در دوران دفاع مقدس که از جان و مال خود گذشتند تا نسل‌های آینده سرافرازانه در پیشرفت و آبادانی این سرزمین و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و جهاد تبیین حرکت کنند، باید یاد و نام و راه آن‌ها را در مناسبت‌های مختلف دفاع مقدس گرامی بداریم تا مرام و مکتب آنان به فراموشی سپرده نشود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۴۳ مناسبت ملی دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۱ داریم، گفت: هدف از گرامیداشت این مناسبت‌ها تبیین، ترویج و حفظ فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

آسمند با بیان اینکه باید تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، تبلیغی و رسانه‌ای در راستای نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبیین شعار سال دفاع مقدس یعنی «ما مقاوم هستیم» باشد، ابراز کرد: توجه ویژه به امر «جهاد تبیین» در حوزه دفاع مقدس و مقاومت مبتنی بر منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و با مشارکت پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، هنرمندان و فرهیختگان جامعه، از دیگر ضروریات گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت است.

وی از برگزاری نشست ستاد استانی گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در هفته‌های آتی خبر داد و خاطرنشان کرد: لازم است از ادارات و سازمان‌های مختلف استانی خواسته شود که برنامه‌های پیشنهادی خود در مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت را حداکثر تا ۳۰ فروردین در سامانه مربوطه ثبت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار