امام جمعه محمودآباد:

«رمضان» ماه رعب و وحشت رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام «جباری» گفت: با توجه به نزدیک شدن روز قدس رژیم صهیونیستی روز‌ها و هفته‌های سختی را در پیش خواهد داشت؛ ماه رمضان ماه رعب و وحشت برای این رژیم است.
کد خبر: ۵۱۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰ - 15April 2022

«رمضان» ماه رعب و وحشت رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه محمودآباد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: رژیم صهیونیستی کابوس ناامنی و و حشت هستند؛ یادمان است که سران جنایت پیشه رژیم جعلی صهیونیست چند ماه پیش در برنامه‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی طرح هزار ضربه چاقو به پیکر این نظام را تصویب کردند.

وی افزود: این موضوع برای این بود تا فکر می‌کنند تنها راهی باقی مانده برای نابودی جمهوری اسلامی ضربه‌های پی در پی و در اشکال گوناگون به ارکان، عناصر، مجموعه و افراد نظام اسلامی است.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: خداوند کاری کرد که اکنون در داخل اراضی اشغالی و در قلب امنیتی‌ترین نقطه اسرائیل دچار وحشت و اضطراب عجیب و گیج کنند‌های شدند.

حجت‌الاسلام جباری ادامه داد: قطعا با توجه به نزدیک شدن روز قدس رژیم صهیونیستی روز‌ها و هفته‌های سختی را در پیش خواهد داشت؛ ماه رمضان ماه رعب و وحشت برای این رژیم است.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیلی‌های بزدل با وجود اینکه دور تا دور خود را دیوار‌های بتنی کشیده‌اند، اما وحشت و ترس‌شان هر روز بیشتر خواهد شد.

امام جمعه محمودآباد در ادامه سخنان خود با تاکید بر روند سریع واکسیناسیون گفت: با توجه به بازگشایی مدارس گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان باید واکسینه شوند.

حجت‌الاسلام جباری در پایان تصریح کرد: این گروه سنی در محمودآباد تاکنون ۴۸ درصد واکسینه شدند و همانند گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال باید به درصد ۱۰۰ برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها