امام جمعه خرمشهر:

آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فتنه شیعه و سنی بین کشورهای مسلمان هستند

عادل پور با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فتنه شیعه و سنی بین کشورهای مسلمان هستند، گفت: کشورهای مسلمان به خصوص عراق و افغانستان باید مراقب باشند فتنه‌های فضای مجازی خللی در وحدت ملت های مسلمان ایجاد نکند.
کد خبر: ۵۱۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 15April 2022

آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فتنه شیعه و سنی بین کشورهای مسلمان هستندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته خرمشهر در مسجد جامع اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های بی‌نظیر برای یک کشور و خرمشهر وجود مرز زمینی و دریایی است.

وی افزود: شهری که هم مرز خاکی و هم مرز دریایی داشته باشد به ندرت در کشور پیدا می شود و خرمشهر از جمله شهرهایی است که این ظرفیت را دارد اما متاسفانه از این ظرفیت برای پیشرفت و درآمد مردم این شهر استفاده نمی‌شود این در حالی است وضعیت اقتصادی خرمشهر مطلوب نیست.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه بیان کرد: به نظر می‌آید اراده‌ای پشت این قضیه است که نمی‌گذارد واردات کالای ته‌لنجی در خرمشهر محقق و استفاده مردم از مرز محقق شود.

عادل پور در ادامه با اشاره به فتنه آمریکایی‌ها بین کشورهای مسلمان گفت: آمریکا در راستای حمایت از رژیم صهیونیستی که به سمت فروپاشی حرکت می‌کند در صدد اختلاف افکنی و ایجاد فتنه مذهبی بین کشورهای اسلامی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد فتنه شیعه و سنی بین کشورهای مسلمان هستند، یادآور شد: کشورهای مسلمان به خصوص عراق و افغانستان باید مراقب باشند فتنه‌های فضای مجازی خللی در وحدت ملت های مسلمان ایجاد نکند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان جمهوری اسلامی گفت: دیدار فرمانده کل قوا بعد از یک تعطیلی ۲ ساله به واسطه ویرویس کرونا نکات و محورهای مهمی داشت.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ارتش راهبردی و بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی است که در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی، فناوری تاریخ ایران اسلامی خوش درخشیده و امروز ملت قدردان ارتش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار