امام جمعه یاسوج:

ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی مطالبه جدی مردم کهگیلویه و بویراحمد است

حجت‌الاسلام «حسینی» با قدردانی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: نباید اجازه داد برخی خودسرانه و با گردن‌کلفتی، در جامعه ایجاد ناامنی کنند و لذا مطالبه همه ما و مردم ادامه این طرح است.
کد خبر: ۵۱۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ - 15April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مناسبت های هفته اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری دیداری را با مسئولان نظام داشتند که ما نیز توفیق حضور در آن جلسه را داشتیم و نکات ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف به مسئولان گوشزد کردند.

حسینی افزود: بنا به فرموده رهبری وقتی استغفار در یک جامعه حاکم باشد بسیاری از مشکلات آن جامعه برطرف می شود نظام جمهوری اسلامی استغفار کلی و اعراض از طاغوت بود در پرتو نظام اسلامی شکوه و عظمت و عزت به این ملت بازگشت و امروز کشور جمهوری اسلامی تبدیل به الگوی سایر کشورها شده و پوتین اذعان می‌کند ایران الگوی ماست.

امام جمعه یاسوج گفت: نفوذ جمهوری اسلامی در سراسر عالم ناشی از استغفار کلی بود که یک بازگشت شکوهمندانه به سوی حکومت ولایی داشت و خداوند علیرغم همه جنگ‌ها، تحریم ها و بحران‌ها برکت و عزت را به این ملت ارزانی داشته است و روز به روز این ملت سربلندتر می‌شود.

وی بیان کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند که احساس یأس نباید وجود داشته باشد و لذا مسئولان نباید فکر کنند مشکلات حل نمی شود در جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود ندارد جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیاری داشته و در هیچ عرصه‌ای بن بست برای آن معنا نخواهد داشت آمریکا به دنبال تحریم حداکثری بود تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما پرهیز از یأس از یک سو و خودباوری از سوی دیگر این اجازه را نداد و آمریکایی‌ها خودشان اذعان کرده‌اند مقابل ایران شکست خفت‌بار خورده‌اند.

امام جمعه یاسوج گفت: برگرداندن مردم و کشور از مسیر پیشرفت و توسعه به بهانه سختی‌ها و تحریم‌ها خیانت است اگر مدیریت ها درست شکل گیرد اوضاع در همه زمینه‌ها درست خواهد شد متاسفانه بر اساس آمارها به اندازه یک کشور ۴۰۰ یا ۵۰۰ میلیون نفری آب و برق و نفت و گاز مصرف می کنیم که اگر مدیریت درستی باشد از مشکلات عبور خواهیم کرد.

حسینی افزود: رهبری از خام‌فروشی‌ها گلایه دارند وقتی که منابع و معادن ما را می گیرند و به چندین برابر قیمت به خودمان می فروشند در سنگ و خاک و نفت و منابع دیگر خام فروشی داریم چنین وضعیتی ایجاد می‌شود که باید با یک تدبیر درست این مشکلات توسط دولت برطرف شود.

خطیب جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: رهبری بر تلاش هوشمندانه در حوزه فرهنگ تأکید داشتند اگر در فرهنگ درست عمل کنیم در عرصه های دیگر دچار مشکل نخواهیم شد عامل پیروزی یک ملت پیروزی و موفقیت در حوزه فرهنگی است.

وی به موضوع مجوز وارد کردن خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: باید حساسیت‌های بازار مد نظر قرار گیرد چرا که قیمت ها در بازار با طرح یک موضوع جدید بالا و پایین می‌رود لذا باید خردمندانه در این زمینه ورود کرد و بالا رفتن قیمت خودرو باعث بالا رفتن قیمت سایر کالاها نیز می شوند، متاسفانه قیمت خودرو در بازار بسیار بالا و غیر واقعی است که باید فکری به حال آن کنند.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشکر از دستگاه قضایی و همچنین پلیس استان، یادآور شد: با عملکرد خوب خودشان در این طرح اراذل و اوباش را سر جای خود نشاندند مردم و همچنین ما از این طرح حمایت می‌کنیم و باید ادامه پیدا کند.

حسینی افزود: همه دنبال ایجاد آرامش در جامعه هستند و نباید اجازه داد برخی خودسرانه و با گردن‌کلفتی، زنجیر و چاقو و قمه به دست گرفته و در جامعه ایجاد ناامنی کنند و لذا مطالبه همه ما و مردم ادامه این طرح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها