نجباء و عصائب اهل الحق:

حامی ملت فلسطین برای نابودی اسرائیل هستیم

دبیران کل جنبش‌های نجباء و عصائب اهل الحق عراق ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بر حمایت از ملت فلسطین برای نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
کد خبر: ۵۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 16April 2022

حامی ملت فلسطین برای نابودی اسرائیل هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با صدور بیانیه‌ای بر حمایت این جنبش از آرمان فلسطین تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: در سایه سکوت مشکوک مدعیان دفاع از هویت عربی و اسلامی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست به هتک حرمت مکان وقوع «اسراء و معراج» پیامبر (ص) در مسجد الاقصی ادامه می‌دهند و صد‌ها مسلمان فلسطینی را که برای نماز جمعه امروز عازم مسجد الاقصی شده بودند، بازداشت یا زخمی کردند.

شیخ الخزعلی ضمن مردود و محکوم خواندن رفتار‌های خصمانه رژیم صهیونیستی گفت: ما از همه آزادگان در جهان اسلام می‌خواهیم با این رفتار‌های تروریستی رژیم صهیونیستی مقابله کنند و از ملت مجاهد فلسطین پشتیبانی و از حرمت مقدسات ما در قدس دفاع کنند.

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق در پایان این بیانیه آورده است: ما آمادگی کامل خود را برای هر گونه کمک به تداوم مقاومت دلیرانه فلسطین تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی از منطقه ما اعلام می‌کنیم.

شیخ «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش النجباء عراق نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: در این مقطع حساس که رزمندگان مجاهد در فلسطین عزیز سپری می‌کنند، فرزندان این ملت صبور با استکبار رژیم اشغالگر صهیونیستی مبارزه می‌کنند، آن هم در برابر چشم و گوش مدعیان دفاع از هویت عربی که وجدان خود را فروخته و با شیطان سازش کرد‌ه‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما امروز ثبات موضع خود در مخالفت با این تجاوز آشکار اعلام می‌کنیم و بر حمایت دائمی خود از فرزندان ملت مجروح فلسطین علیه صهیونیست‌ها و همه سازشگران با آن‌ها تاکید می‌کنیم دشمنان بشریت که با نیرنگ و دروغ مدعی دفاع از بشریت هستند و و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار