وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هنر انقلاب کار را برای جوان پرانگیزه ما ساده‌تر می‌کند

اسماعیلی با تاکید بر اینکه یک جریان قوی متکی به دلار و پوشش رسانه‌ای قوی برای تحریف دستاوردهای انقلاب پای کار آمده است، گفت: ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوان پرانگیزه ما ساده‌تر می‌کند و قله‌ها را نشان می‌دهد تا طی مسیر ساده‌تر شود.
کد خبر: ۵۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ - 16April 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره هنر انقلاب اظهار داشت: امشب در ماه مبارک رمضان در آستانه میلاد امام حسن مجتبی گرد هم آمده‌ایم تا مراسم مهم و ارزشمند هفته هنر انقلاب را برگزار کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید سیدمرتضی آوینی عنوان کرد: این هفته به نام اوست و خدا را شاکریم که بعد از گذشت سی سال از شهادت این مرد بزرگ عرصه فرهنگ‌و هنر انقلاب به خوبی پیش رفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما از روزهای اول انقلاب که حوزه هنری برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تاسیس شد تا امروز که به کارنامه‌اش می‌نگریم آکنده از زنان و مردانی است که تلاش کردند امروز نظام اسلامی ما دارای میراث ارزشمندی باشد. اگر جایی نقدیر نسبت به گذشته می شود و اعتراضاتی هست این تلاش‌های بزرگانی را نفی نمی‌کند که در ۴۳ سال گذشته در عرصه‌های مختلف تلاش کرده اند آثار ارزشمندی به یادگار بگذارند.

وی با تاکید براینکه همه روزها و شب‌های گذشته بر انقلاب پر از وقایع و نکاتی است که جا دارد همه عرصه های هنری آن را روایت کند، ادامه داد: اگر امروز با مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد روایت و تبیین رو به رو هستیم به دلیل فاصله مان با نقطه مطلوب است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: جریانی قوی متکی به دلار و پوشش رسانه‌ای قوی برای تحریف دستاوردهای انقلاب پای کار آمد و حکایت امروز نیست بلکه تنها امروز ابزارش پیچیده تر و با مخاطبانی گسترده تر است. بنابراین ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوان پر انگیزه ما ساده تر می کند و قله ها را نشان می دهد تا طی مسیر ساده‌تر شود. از همه دست اندکارتن برای برگزاری این رویداد سالانه و مهم تشکر می‌کنم. و به روح همه هنرمندان بزرگ انقلاب اسلامی که امروز در آسمان و بزم ملکوتیان ناظر ما هستند صلوات می‌فرستم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها