امام جمعه مهدیشهر:

مکتب حاج قاسم، زمینه‌ساز نصرت‌های الهی است

«بارانی» گفت: اگر جامعه‌ای به سمت ارزش‌ها پیش برود خداوند متعال نصرت خود را در آن جامعه قرار می‌دهد مانند حاج قاسم سلیمانی که مکتب حاج قاسم، زمینه‌ساز نصرت‌های الهی است.
کد خبر: ۵۱۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 16April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید «محمد حجازی» و شهیدان مدافع حرم شهید «محمدحسین حمزه» و شهید «محمد قنبریان» صبح امروز در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان برگزار شد اظهار داشت: انسان باید همواره خودش را در آخرت قرار دهد و این گونه زندگی کند.

امام جمعه مهدیشهر افزود: تمام رفتار‌های ما انعکاسی از خیال ما است و خیال ما نیز انعکاسی از اراده ماست و این اراده‌ها نشان می‌دهد که ما به سمت دنیا بودیم یا به آخرت توجه داشته ایم.

وی تصریح کرد: در همه‌ی لحظات زندگی نیت‌های خود را الهی و در راه خدا قرار دهیم و اگر کسی سعی کند که نیتش الهی باشد کمک خداوند متعال نیز به اندازه نیت او خواهد بود و اگر جامعه‌ای به سمت ارزش‌ها پیش برود خداوند متعال نصرت خود را در آن جامعه قرار می‌دهد مانند حاج قاسم سلیمانی که مکتب حاج قاسم، مکتب زمینه‌ساز نصرت‌های الهی است.

این مراسم به مناسبت ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار محمد حجازی و شهیدان مدافع حرم محمد حسین حمزه و محمد قنبریان و با حضور پایوران ستاد سپاه استان در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد.

مکتب حاج قاسم، مکتب نصرت‌های الهی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار