شهردار اهواز:

برنامه های فرهنگی باید طبق ذائقه مردم و در عین حال دارای رویکرد دینی و اسلامی باشند

امینی ضمن تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن ذائقه مردم گفت: برنامه ها باید با ذائقه مردم هماهنگ و در عین حال دارای رویکرد دینی و اسلامی باشند.
کد خبر: ۵۱۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸ - 16April 2022

برنامه های فرهنگی باید طبق ذائقه مردم و در عین حال دارای رویکرد دینی و اسلامی باشندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «رضا امینی» شهردار اهواز امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا کلاه‌کج» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص شناخت و توسعه ظرفیت های فرهنگی استان خوزستان دیدار وگفت و گو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام کلاه‌کج به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار داشت: خوزستان بسیار بیش از آنچه در بیرون تصور می‌شود در تمامی زمینه‌های فرهنگی و هنری غنی است.

امینی افزود: در هر زمینه‌ای که بررسی می‌کنیم، می‌بینیم چهره‌های شاخص و تولیدات بسیار جالبی در خوزستان و توسط خوزستانی‌ها وجود دارد که این نشانه استعداد و ظرفیت بالای فرهنگی استان است.

شهردار اهواز گفت: کارهای مشترک شهرداری و ارشاد زمینه بسیار گسترده‌ای دارند و باید آنها را مطابق با ذائقه مردم با نوآوری و خلاقیت انجام داد.

وی یادآور شد: مردم از هماهنگی دستگاه‌های خدمت‌گذار احساس امید خواهند کرد و فکر می‌کنیم بخشی از نارضایتی‌های موجود در استان و به ویژه شهر اهواز نیز به همین موضوع عدم هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی بر می‌گردد که همکاری ارشاد و شهرداری می‌تواند یک زمینه مناسب برای این موضوع باشد.

امینی ضمن تاکید بر ضرورت در نظر گرفتن ذائقه مردم گفت: برنامه ها باید با ذائقه مردم هماهنگ و در عین حال دارای رویکرد دینی و اسلامی باشند.

شهردار اهواز با اشاره به فعالیت‌های گسترده شهرداری تاکید کرد: می‌توان با ترویج الگوهای مشترک روش درستی را برای همکاری بین دستگاهی در استان خوزستان ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها