همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)

آئین تجلیل از کارکنان نمونه آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+ عکس

آئین تجلیل از کارکنان نمونه آمادگاه شهید فراشاهی قم در آستانه روز ارتش و همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور فرمانده مهمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سالن ورزشی این آمادگاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸ - 17April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان نمونه آمادگاه شهید فراشاهی قم با حضور امیر سرتیپ دوم «هاشم کلانتری» فرمانده مهمات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، امیر «کلانتری» در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حماسه ارتش در دوران دفاع مقدس، تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا و آمادگی کامل در برابر تحرکات دشمن را از افتخارات ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

در مراسم فوق سرهنگ امیر کریمی شادی فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی، سرهنگ دوم مهدی بخشی زاده ریاست بازرسی قضایی فرماندهی مهمات نزاجا، مسئول عقیدتی سیاسی آمادگاه و دیگر مسئولان حضور داشتند و از پیشکسوتان آمادگاه شهید فراشاهی و کارکنان و سربازان برگزیده این یگان با اهداء هدایایی، تقدیر شد.

جزء خوانی قرآن کریم، ادای احترام به مزار شهید گمنام، اهداء هدایا به فرزندان کارکنان و حضور بر سفره ضیافت افطاری در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) از بخش‌های مراسم بود.

آئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکسآئین تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان آمادگاه شهید فراشاهی برگزار شد+عکس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها