رئیس دیوان عالی کشور خبر داد؛

رسیدگی سریع به پرونده‌های شرکت‌های دانش بنیان در قوه قضائیه

حجت‌الاسلام مرتضوی مقدم بر نقش مهم قوه قضائیه در تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تأکید کرد و گفت: قطعاً از پرونده‌های مربوط به مراکز و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌شود و رسیدگی به امور مربوط به این پرونده‌ها را سرعت خواهیم داد.
کد خبر: ۵۱۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ - 17April 2022

رسیدگی سریع به پرونده‌های شرکت‌های دانش بنیان در قوه قضائیهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر در نام‌گذاری شعار سال بروی موضوع اقتصاد تأکید دارند.

رئیس دیوان عالی کشور بر نقش مهم قوه قضائیه در تحقق شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، تأکید کرد و افزود: نقش دستگاه قضا در این رابطه بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه قوه قضائیه نگاه ویژه‌ای نسبت به حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان دارد، تصریح کرد: قطعاً از پرونده‌های مربوط به مراکز و شرکت‌های دانش بنیان حمایت می‌شود و رسیدگی به امور مربوط به این پرونده‌ها را سرعت خواهیم داد.

رئیس دیوان عالی کشور شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین را نسخه مهمی در خنثی سازی تحریم‌ها برشمرد و گفت: این راهبرد تدوین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در رفع تحریم‌ها دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها