رئیس دیوان عالی کشور:

ارتباط مستقیم رئیس دیوان عالی کشور با مردم/ بیش از ۷۰ پرونده قضایی در ملاقات مردمی بررسی شد

حجت‌الاسلام مرتضوی‌ مقدم، با حضور در دادگستری استان قم، به صورت پیوسته و به مدت ۱۰ ساعت، ضمن گوش دادن به مشکلات مراجعین به بررسی پرونده‌های قضایی آن‌ها پرداخت.
کد خبر: ۵۲۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 17June 2022

ارتباط مستقیم رئیس دیوان عالی کشور با مردم/ بیش از ۷۰ پرونده قضایی در ملاقات مردمی بررسی شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمد مرتضوی مقدم» رئیس دیوان عالی کشور در جریان سفر استانی ریاست قوه قضائیه به استان قم در جلسه ملاقات مردمی با اقشار مختلف مردم دیدار کرد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم پس از حضور در دادگستری استان قم، به مدت ۱۰ ساعت پیوسته، شخصاً با مراجعین دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دیوان عالی کشور ضمن استماع مشکلات قضایی مراجعین، راهنمایی و پاسخگویی به آنها، بیش از ۷۰ پرونده را مورد بررسی قرار داد و در ارتباط با برخی پرونده‌ها دستورات لازم را صادر کرد.

در این ملاقات‌ها که در راستای اجرای سیاست‌های تحولی قوه قضائیه و به منظور رفع مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع برگزار شد برخی پرونده‌های حقوقی و کیفری از جمله الزام به تنظیم سند رسمی، تغییر کاربری غیر مجاز زمین زراعتی، تحصیل مال نامشروع از طریق فروش غیر قانونی، قصاص، شرکت در نزاع دسته جمعی، مواد مخدر و... از سوی مراجعین مطرح و دستورات لازم در چارچوب مقررات صادر شد.

رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنج شنبه ۲۷ خردادماه، در رأس یک هیأت عالی رتبه قضایی وارد استان قم شد، رئیس دیوان عالی کشور نیز علاوه بر برگزاری ملاقات‌های منظم هفتگی در این استان نیز پاسخگوی مشکلات حقوقی و قضایی اقشار مختلف مردم شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها