در پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت روز ارتش مطرح شد؛

سلحشوران ارتشی بر قله‌های رفیع عزت ایستاده‌اند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش با صدور پیامی این روز را به ارتشیان دلاور، شجاع و ولایتمدار استان فارس تبرک گفت.
کد خبر: ۵۱۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 17April 2022

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی این روز را به ارتشیان شجاع، ولایت‌مدار و دلیر استان فارس تبرک گفت.

در این پیام آمده است:

ارتش، یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت است. فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش، روز بزرگداشت ایثارگری‌ بزرگ مردان و دلارو مردانی است که با جانفشانی ها و سلحشوری و تبعیت از فرامین امامین انقلاب از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال های پرافتخار دفاع مقدس و سال‌های پرمخاطره دهه های بعدی انقلاب اسلامی صیانت و حراست نمودند و امروز سلحشوران ارتش جمهوری اسلامی ایران بر بلندای قله های  رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

حمد و سپاس بیکران ذات اقدس الهی را که  ارتش جمهوری اسلامی ایران را به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره مندی از توان فرماندهان لایق و نیروهای شجاع و کارآزموده خود در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل نمود.

بدینوسیله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس این روز ارزشمند را خدمت فرماندهان دلیر ارتش استان آحاد کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در فارس را تبریک گفته و از خداوند منان توفیق روزافزون را برای این مدافعان امنیت و اقتدار در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار