عباس حیدری خبرداد:

دومین نشست هماهنگی رسانه ای هفته بسیج برگزار شد

مدیر روابط عمومی بسیج رسانه ملی گفت: به منظور بررسی سیاست های کلان اطلاع رسانی هفته بسیج و انجام هماهنگی های لازم به منظور پوشش و انعکاس مطلوب برنامه های این هفته، نشست مشترکی با حضور نمایندگان معاونت های صداوسیما در بسیج رسانه ملی برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵ - 28October 2013

دومین نشست هماهنگی رسانه ای هفته بسیج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عباس حیدری مدیر روابط عمومی بسیج رسانه ملی با اعلام خبر برگزاری این نشست افزود: علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج صداوسیما، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج، دکتر محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش به نمایندگی از معاونت سیما، سیدناصر حسینی مشاور معاون سیاسی به نمایندگی از این معاونت، نورالدین جعفری مدیرکل طرح برنامه و نظارت معاونت صدا و محمدباقر اعلمی به نمایندگی از معاونت استانها از جمله افرادی بودند که با حضور در سالن جلسات بسیج صداوسیما در این نشست حضور داشتند.

وی افزود: در این نشست مصوب شد تا حوزه های مختلف برنامه سازی و خبری صداوسیما در تمامی شبکه های سراسری و استانی نسبت به طراحی، برنامه ریزی و پوشش رسانه ای مناسب برنامه های هفته بسیج اقدام نمایند.
 
حیدری با اشاره به رویکرد جدید بسیج که حرکت در مسیر سازندگی، جهادعلمی، خودسازی و تهذیب است، خاطر نشان کرد: در این نشست تاکید شد تا برنامه سازان رسانه ملی مردم را با نقش، کارکردها و دستاوردهای بسیج از جمله فعالیت های علمی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و...آشنا کنند چراکه امروز بسیاری از پیشرفت های چشم گیر کشور و خودکفایی و استقلال در بسیاری از عرصه ها مدیون تفکر و فرهنگ بسیج است.
 
مدیر روابط عمومی بسیج رسانه ملی ادامه داد:در این نشست، رئیس بسیج رسانه ملی و معاون روابط عمومی سازمان بسیج تاکید داشتند تا برنامه سازان رسانه ملی با ازبهره گیری از همه ظرفیتها و استعدادهای خویش، بیش از پیش بر کیفی سازی، نوآوری، امید آفرینی و آگاهی بخشی و...در برنامه های هفته بسیج اهتمام نمایند.
 
حیدری در پایان افزود: نمایندگان معاونت های مختلف صداوسیما ضمن بیان نظرات و پیشنهادی خود در خصوص برنامه های هفته بسیج، گزارشی از روند اقداماتی که تاکنون انجام گرفته است را ارائه کردند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار