فرمانده سپاه ورزقان:

توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باید نقشه حرکت مردم و مسئولان باشد

«سیابی» گفت: همه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام باید محور و نقشه راه حرکت مردم و مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 17April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ دوم پاسدار «جمیل سیابی» فرمانده سپاه ناحیه ورزقان امروز (یک‌شنبه) در جمع بسیجیان و مسئولین این شهرستان اظهار داشت: توکل به خدا، وحدت کلمه و ایستادگی بر اصول و ارزش‌های دینی و انقلابی باید همیشه مدنظر مسئولان باشد و همه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام باید محور و نقشه راه حرکت مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به نداشتن انفعال و تعلل در مقابل برنامه‌های دشمنان به عنوان یک راهبرد مهم در کشور گفت: هم‌اکنون دولت با قدرت و بصیرت از منافع انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

«سیابی» ادامه داد: تیم مذاکره کننده در مسائل هسته‌ای با قدرت و صلابت از حقوق مسلم مردم و کشور دفاع کند و در مقابل خواسته‌های قانونی ملت در برابر دشنمان کوتاه نیاید.

وی به اهمیت تلاش دولت و مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی و تلاش برای رفاه مردم اشاره کرد و افزود: خدمت به جامعه اسلامی یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است.

فرمانده سپاه ورزقان ادامه داد:همه ما در محضر خدا هستیم و خداوند متعال ناظر بر اعمال و کردار ماست بر این اساس تقوا و پرهیز از گناه و قرب به خدا بهترین نجات دهنده انسان از بدی‌ها و مشکلات است.

«سیابی» با اشاره به اهمیت و ارزش معنوی ماه مبارک رمضان تاکید کرد: در این ماه همه باید تلاش کنیم تا درجات معنوی خود را ارتقا دهیم و حرکتی به سمت کمال الهی داشته باشیم و آنچه در گذشته غفلت، خطا و گناه کرده‌ایم جبران کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم هر آنچه که باعث دوری ما از خدا می‌شود را از خود دور کنیم و با دعا، استغفار و مناجات به مقام قرب الهی برسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار