فرمانده لشکر ۶۴ پیاده ارومیه:

آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبان زد است

امیر سرتیپ دوم «محمدی» گفت: امروز سلاح های مدرن و آمادگی رزمی و تجهیزاتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبان زد است.
کد خبر: ۵۱۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 17April 2022

آمادگی رزمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبان زد است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ دوم «سیروس محمدی» فرمانده لشکر ۶۴ پیاده ارومیه امروز در مراسم روز ارتش در ارومیه ضمن تبریک این مناسبت به محضر فرماندهی معظم کل قوا و پرسنل خدوم ارتش اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال کمک کند در راهی که انتخاب کرده‌ایم و گامی که در این راه برداشته‌ایم ثابت قدم و از سربازان پا به رکاب مقام عظمای ولایت باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مهمترین الزام و رسالت امروز در کشور را جهاد تبیین عنوان کرد و بر لزوم اجرای آن توسط عموم مردم و مسئولین تاکید کرد.

فرمانده لشکر 64 پیاده ارومیه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی و پیشرفتهای علمی و تسلیحاتی کشورمان بعد از پیروزی انقلاب، این موفقیت ها را مرهون تامین امنیت و تلاش نیروهای مسلح کشور دانست و گفت: امروز در سطح منطقه و دنیا همه می دانند اقتدار ایران عنصر تاثیر گذار در تصمیم گیرهای است و در عرصه نظامی گری، تجهیزات و سلاح های مدرن، آمدگی رزمی، پیشرفت های علمی، پزشکی در دنیا زبان زد و جز کشورهای پیشرو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار