مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «قرآن و عترت» در مازندران

«زارع» از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵ - 17April 2022

برگزاری نمایشگاه «قرآن و عترت» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت به همراه برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در استان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با همکاری کانون فرهنگی و هنری مساجد، بسیح هنرمندان و مشارکت دیگر دستگاه‌های فرهنگی و موسسات قرآنی در ماه مبارک رمضان در مساجد و مراکز فرهنگی و دینی سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی زمان برپایی این نمایشگاه را از تاریخ ۴ لغایت ۱۰ اردیبهشت عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد مازندران واقع در ساری، میدان امام (ره) برپا می‌شود و زمان بازدید  از ساعت ۱۶ تا ۲۳ است.

زارع عمده برنامه‌های این اداره کل را  که در قالب طرح‌های گوناگون درسراسر استان برگزار می‌شود، اعلام کرد و گفت: اختتامیه مسابقات قرآنی در ۱۰ رشته و دو مقطع خواهران و برادران و خردسالان بالای ۱۶ و زیر ۱۶ سال به صورت مجازی دانش آموزی و حضوری به تاریخ جمعه ۱۶ اردیبهشت در موسسه نورالهدی ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه بخش سینمایی در تاریخ پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می‌شود، عنوان کرد: همچنین اختتامیه بخش فرهنگی و ادبی و هنری در تاریخ ۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار خواهد شد.

زارع با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن در شهر‌های ساری، بابل، آمل، زیراب، قائمشهر، نور، بابلسر در دهه سوم رمضان برگزار می‌شود، گفت: همچنین اختتامیه اصلی جشنواره چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۷ عصر در موسسه نورالهدی ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار