بیانیه اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به‌مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق شعار سال با نثار جان ایستاده است

اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به‌مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش ‌بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳ - 18April 2022

ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق شعار سال با نثار جان ایستاده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به‌ مناسبت فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) خداوند متعال برای تعیین و تثبیت معیار ایثار و مقاومت مردم ایران زمین آنان را به نبردی سخت با شرورترین حاکم منطقه با حمایت احکام استکبار شرق و غرب مبتلا و امتحان کرد.

یکی از نیروهای جان بر کف  کشور ارتش جمهوری اسلامی من جلمه نیروی زمینی بود که با وجود خیانتهای دولت بازرگان و پس از آن بنی صدر با تمام توان و غیرت از این مرز بوم دفاع کرد و شهدای گرانقدر بسیاری تقدیم اسلام و انقلاب نمود. حضرت امام خمینی (ره) 29 فروردین را به عنوان ارتش جمهوری اسلامی و روز نیروی زمینی ارتش نام نهاد و هر ساله با گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها و شهادتهای نیروی زمینی ارتش باعث زنده نگهداشتن این عزت و دلاور مردی خواهیم شد.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام گرفته، ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تحقق این امر، که متضمن نقش‌آفرینی مردم شریف در عرصه‌های تعیین‌کننده کشور است، همزمان با  برنامه‌ریزی و بهره‌مندی گسترده تر از ظرفیت جوانان مبتکر ارتش و مراکز علمی، دانشگاهی و دانش بنیان ایران اسلامی، در راه  صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌ها و دستاوردهای آن و تحقق آرمان‌ها و اندیشه‌های امیدبخش امامین انقلاب، همچنین اعتلا و اقتدار کشور سربلندمان و استمرار اهتزاز باشکوه پرچم مقدس ایران عزیز بر قلل افتخارات، با نثار جان ایستاده است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ضمن بزرگداشت 29 فروردین و یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت‌های بزرگ‌مردان ارتشی این روز را تبریک عرض نموده و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون تحت ولایت امام زمان (عج) ورهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در راه صیانت از دستاوردهای نظام و دفاع از میهن اسلامی و اعتلا و اقتدار کشور را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار