همزمان با هفته دولت

یادواره 21 هزار کارمند شهید کشور در بروجن برگزار می‌‏شود

یادواره مهندس شهید غلامعلی نیکخواه، شهید شاخص قشر کارمند و 21 هزار شهید کارمند کشور در بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود.
کد خبر: ۵۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ - 24August 2015

یادواره 21 هزار کارمند شهید کشور در بروجن برگزار می‌‏شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس، گفت: یادواره مهندس شهید غلامعلی نیکخواه، شهید شاخص قشر کارمند کشور و بزرگداشت یاد و خاطره 21 هزار کارمند شهید میهن اسلامی و 471شهید شهرستان بروجن در سالن شهید نیکخواه این شهر با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار غلامعلی کریمی، افزود: سردار سرلشگر پاسدار محسن رضایی در این مراسم معنوی به ایراد سخن می پردازد و از تمبر یادبود و سند سجلی شهید غلامعلی نیکخواه شهید شاخص کارمندان کشور و کتاب کارمندان شهید استان چهارمحال و بختیاری رونمایی خواهد شد.

وی، ادامه داد: نامگذاری یکی از پروژه های بزرگ شهرستان بروجن به نام شهید نیکخواه، تجلیل از خانواده این شهید عزیز و برنامه های متنوع فرهنگی هنری از دیگر بخش های یادواره بزرگداشت شهید شاخص کارمندان کشور می باشد که ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 4 شهریور در سالن ورزشی شهید غلامعلی نیکخواه بروجن برگزار می شود.

مهندس شهید غلامعلی نیکخواه متولد بروجن بوده و در استان چهارمحال و بختیاری سمت فرماندار شهرستان بروجن را بر عهده داشت. سپس به عنوان معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی مشغول به کار شد و در حین انجام مأموریت پس از معارفه فرماندار تکاب در مسیر بازگشت از تکاب به مهاباد به دست عوامل استکباری گروهک کومله به فیض شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار