با حضور فرمانده ارشد ارتش در قم؛

جشنواره «بصیرت کریم» در قم برگزار شد+ تصاویر

جشنواره بصیرت کریم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) و با حضور فرمانده ارشد ارتش ‌استان قم‌ در بوستان بنفشه بلوار شهید کریمی قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 18April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دومین جشنواره بصیرت کریم، همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و به مناسبت روز ارتش با حضور کارکنان گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) در بوستان بنفشه قم برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ «نعمت محسنی زرین» طی سخنانی با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش، نقش تاثیرگذار ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن و نیز خدمت رسانی در دوران کرونا را یادآور شد و بر آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا در دفاع همه جانبه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی ابراز داشت: بر کسی پوشیده نیست که اگر امروز قدرت‌های بزرگ و مزدورانشان در منطقه نمی‌توانند چشم طمع و نگاه خیانت آمیز به خاک جمهوری اسلامی ایران و منافع آن داشته باشند به دلیل وجود نیرو‌های ارتش قدرتمند، سپاه قوی و بسیج مردمی است که در سایه صلابت رهبری و تدبیر دولت ‌به حفاظت از دستاورد‌ها و آرمان‌های مردم ایران می‌پردازند.

در این مراسم آیت‌الله سید‌محمد غروی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور سخنرانی و اسلام میرزایی نیز مدیحه سرایی کرد.

مراسم فوق با جزء خوانی قرآن کریم، اجرای ورزش باستانی توسط گروه ورزشی پوریای، ولی و اجرای سرود و نیز حضور بر سر سفره ضیافت افطاری کریم اهل بیت (ع) همراه بود.

جشنواره بصیرت کریم در قم برگزار شد+ تصاویرجشنواره بصیرت کریم در قم برگزار شد+ تصاویرجشنواره بصیرت کریم در قم برگزار شد+ تصاویرجشنواره بصیرت کریم در قم برگزار شد+ تصاویرجشنواره بصیرت کریم در قم برگزار شد+ تصاویرجشنواره بصیرت کریم در قم برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار