فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش:

ارتش با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرز‌های کشور آماده است

ناخدا یکم «سعادت» گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرز‌های کشور آماده است.
کد خبر: ۵۱۷۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 18April 2022

ارتش با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرز‌های کشور آماده است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، ناخدا یکم «حمیدرضا سعادت» فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در مراسم رژه خودرویی روز ارتش اظهار داشت: امام راحل با شناختی که از نیرو‌های ارتش داشتند طی پیامی تاریخی روز ۲۹ فرودین را روز ارتش اعلام و بر ضرورت انسجام و همبستگی همه نیرو‌های مسلح تاکید کردند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا، با ارتقای توان رزمی همواره در راه تامین امنیت مرز‌های کشور آماده است، تصریح کرد: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه بخش‌های زمینی و هوایی و دریایی در دوران دفاع مقدس دوشا دوش برادران پاسدار و بسیجی خود به دفاع از نظام پرداخته و سه هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه ارتش مفتخر به دریافت عنوان مردمی و مکتبی بودن از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: امروزه علاوه بر روح ایمان و مجاهدت و تقوا، فداکاری برای مردم در ارتش وجود دارد.

ناخدا یکم سعادت خاطرنشان کرد: آموزش نیرو‌های متخصص با استفاده از اساتید باتجربه، بازسازی و بهسازی تجهیزات و ادوات نظامی همواره در دستورکار بوده و امروز ارتش بدون هیچ وابستگی به لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات بر توان رزم و اقتدار خود می‌افزاید.

وی با اشاره به حضور به موقع ارتش در مواقع ضروری برای امداد و کمک‌رسانی در حوادث غیر مترقبه، تاکید کرد: تلاش ارتشی‌ها در مقابله با ویروس کرونا با ساخت و تجهیز مراکز درمانی و همچنین تهیه کمک‌های مومنانه برای نیازمندان تنها بخشی از اقدامات ارتش برای مردم است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش متذکر شد: دریادلان نیروی دریایی ارتش در این ناوگان همچون سایر برادران ارتشی به عنوان فداییان ملت تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره آماده جانفشانی در راه میهن اسلامی و خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار