استاندار گیلان:

رشادت‌های دلاورمردان ارتش باید برای جوانان بازگو شود

«عباسی» گفت: رشادت‌های دلاورمردان ارتش در دفاع و صیانت از مرز‌های ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید برای جوانان بازگو شود.
کد خبر: ۵۱۷۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ - 18April 2022

رشادت‌های دلاورمردان ارتش باید برای جوانان بازگو شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان صبح امروز (۲۹ فروردین) در مراسم گرامیداشت روز ارتش با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام برای ایجاد تفرقه و انحلال ارتش در روز‌های آغازین پیروزی انقلاب، اظهار داشت: دشمنان همواره در تلاش بودند با توطئه‌های خود ارتش را که سرمایه نظام بود منحل و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند که با نگاه هوشمندانه امام (ره) بنای یک ارتش انقلابی و اسلامی در ۲۹ فروردین گذاشته شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدای نیرو‌های مسلح، نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه در دفاع از حریم ایران اسلامی همواره پیروز بوده است، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس در کنار برادران سپاه و بسیجی خود مقتدرانه از خاک وطن دفاع کرده است.

وی با بیان اینکه رشادت‌های دلاورمردان ارتش در دفاع و صیانت از مرز‌های ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست و باید بر جوانان بازگو شود، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران حتی در آب‌های بین‌المللی توانست امنیت نظام و منطقه را حفظ کرده و امروز هم به عنوان یکی از قدرتمندترین نیرو‌های نظامی منطقه به شمار می‌رود.

استاندار گیلان با اشاره به بیانیه گام‌دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام همواره به دنبال ایجاد توطئه و بر هم زدن نظم و امنیت بوده و با حمایت از برخی کشور‌های منطقه به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند، اما تدابیر رهبر معظم انقلاب همواره توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار