پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش؛

ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مطمئنی برای مظلومان جهان است

در پیام تبریک «زیویار»، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مطمئنی برای مظلومان جهان به‌شمار می‌آید.
کد خبر: ۵۱۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 18April 2022

ارتش جمهوری اسلامی ایران پشتوانه مطمئنی برای مظلومان جهان  به‌شمار می‌آید.به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، استاندار لرستان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام امده است:

نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که به ابتکار حضرت امام راحل در شرایطی رقم خورد که دشمنان کینه‌توز انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را از قبل سر داده بودند.

فرمان تاریخی و مهم حضرت امام خمینی (ره) موجب گردید تا نقشه شوم آنها برای همیشه نقش بر آب شود و با این فرمان تاریخی انسجام، یکپارچگی و حفظ تمامیت همراه با عزت‌مندی به ارتش برگردد.

امروز هم ارتش مقتدر و ولایتمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت تدابیر و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در اوج عزت و اقتدار در کنار سایر قوای مسلح کشور، ایران را به قطب پایدار امنیت و ثبات در منطقه به جهان معرفی کرده است و پشتوانه مطمئنی برای مظلومان جهان و خاری در چشم متجاوزان به‌شمار می‌آید.

اینجانب این روز غرورآفرین را به فرمانده معظم کل قوا، ملت رشید ایران، ارتشیان دلاور و غیور مردان عرصه پیکار خصوصاً فرماندهان، افسران، درجه‌داران، سربازان و پرسنل مستقر در لشکر همیشه پیروز ۸۴ خرم‌آباد، مرکز آموزشی شهدای مهندسی بروجرد، آمادگاه باباعباس و سایر نیروهای جان بر کف ارتش که مشغول حراست و حفاظت از مرزهای ایران اسلامی هستند تبریک و تهنیت عرض نموده، سعادت و سرافرازی را برایشان از خداوند متعال خواهانم و امیدوارم مدال رشادت و شجاعت همچنان بر سینه رشید ارتشیان دلاوران بدرخشد و تلالو نورش روشنگر همیشگی راه امنیت و آسایش جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار