نماینده مردم در مجلس:

دولت حل مشکلات معیشتی را در دستور کار خود قرار دهد

محسنی بندپی گفت: افزایش بی‌رویه و بی‌دلیل قیمت‌ها حتی کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد اعتراض و انتقاد نمایندگان فراکسیون مستقلین ولایی قرار گرفت و بر حل مشکلات معیشتی مردم تأکید شد.
کد خبر: ۵۱۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 18April 2022

دولت حل مشکلات معیشتی را در دستورکار خود قرار دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدعلی محسنی بندپی» سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین نشست کمیسیون مستقلین ولایی، اظهار داشت: نشست‌های فراکسیون به صورت منظم و مستمر تشکیل می‌شود موضوعات متعددی در این نشست‌ها مطرح می‌شود. در نشست اخیر به موضوع شفافیت عملکرد همه دستگاه‌هایی که از بیت المال اعتبار دارند مطرح شد و اکثریت اعضا از این موضوع برای توزیع عادلانه امکانات حمایت کردند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افزایش بی رویه و بی دلیل قیمت‌ها حتی کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی مورد اعتراض و انتقاد نمایندگان فراکسیون مستقلین ولایی قرار گرفت و بر حل مشکلات معیشتی مردم تاکید شد.

وی اظهار داشت: هفته‌های گذشته شاهد درگیری کل کشور با پدیده ریزگرد‌ها بوده ایم، که لازم است پیگیری فنی و دیپلماسی برای حل آن صورت گیرد چرا که مشکلات برای سلامت مردم و محیط زیست ایجاد می‌کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات پای ثابت مباحث جلسات فراکسیون است، گفت: ضمن حمایت از دولت و تیم مذاکره کنده کشور، از آن‌ها می‌خواهیم منافع ملی را در اولویت قرار دهند و اقدامات فراجناحی مورد تاکید اعضا قرار گرفت همچنین یادآور شدیم که نباید مذاکرات بیش از این فرسایشی شود و اگر گره‌ای وجود دارد برطرف شود تا مردم از اصل برجام منتفع شوند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار