مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

ارتش، بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سرهنگ «کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ارتش همواره یک بازوی توانمند برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و نقش پررنگی را در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس ایفا کرده است.
کد خبر: ۵۱۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ - 18April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، به مناسبت سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران با سرهنگ «سهراب اصغرزاده» فرمانده تیپ 230 شهید متاجی گرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ کاظمی ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش همواره یک بازوی توانمند برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است و نقش پررنگی را در عرصه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس ایفا نموده است.

وی افزود: نیروهای تیپ 230 گرگان در زمان بروز سیل استان گلستان در فروردین 98، همپا و همگام با سایر نیروهای مسلح و امدادی استان به کمک سیل زده گان شتافت و لذا خدمت به مردم و مردم دوستی از ویژگی های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است. ویژگی ای که در هیچ یک ارتش های دنیا دیده نمی شود.

ارتش، بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است

ارتش، بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار