استاندار کرمانشاه:

روز ارتش روز دلاورمردی‌هاست

«امیری مقدم» گفت: روز ارتش ‌روز دلاورمردی‌ها است و امروز افتخار می‌کنیم که نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این بالاترین افتخار برای نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۵۱۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 18April 2022

روز ارتش روز دلاورمردی ها استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم رژه خودرویی روز ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید سپهبد علی صیاد‌شیرازی و شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: از خودگذشتگی، ایثار و ولایتمدار بودن آن بزرگواران در ذهن ها ماندگار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه روز ارتش را روز دلاورمردی‌ها دانست و افزود: امروز افتخار می‌کنیم که نیروهای مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این بالاترین افتخار برای نیروهای مسلح است.

امیری مقدم گفت: امروز بر خود می بالیم که ارتش ما در زمان هشت سال دفاع مقدس سرافرازانه جنگیدند و افتخارات زیادی را از خود به جای گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز می‌بینیم که نیروهای مسلح برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی آمادگی کامل را دارند.

استاندار کرمانشاه به هدف قرار دادن مرکز موساد در اربیل عراق توسط نیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و ابراز داشت: رژیم صهیونیستی بداند نه تنها در اربیل عراق بلکه در هر نقطه‌ای از جهان بخواهد ‌علیه ایران اقدامی انجام دهد در تیررس نیروهای مقتدر ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها