امام جمعه مهریز تاکید کرد؛

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در «مهریز»

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: دوسال گذشته به واسطه بیماری کرونا مراسم روز قدس تعطیل بود امسال برگزاری این مراسم با اجازه ستاد ملی کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ - 18April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس امروز با حضور حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز، حجت‌الاسلام «متوسل» ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، «زارع زاده» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهریز و جمعی از مسئولان صبح امروز در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
 
امام جمعه شهرستان مهریز در این جلسه با تاکید بر اینکه امسال، روز قدس بهتر و با شکوه‌‎تری داشته باشیم اظهار داشت: دو سال گذشته به واسطه بیماری کرونا مراسم روز قدس تعطیل بود امسال برگزاری این مراسم با اجازه ستاد ملی کرونا و دستورات لازم که داده شده با حفظ رعایت مسائل و رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرارگیرد.
 
وی ادامه داد: روز قدس یکی از یادگارهای حضرت امام راحل (ره) است که در جمعه آخر رمضان همه مسلمانان باید به یاد مردم مظلوم فلسطین قیام کنند و حرکتی را شروع کنند که هر ساله این قیام پررنگ تر در تمام دنیا و کشورهای اسنلامی برگزار می شود. 
 
محی الدینی خاطرنشان کرد: به تعبیر حضرت امام (ره) روز قدس پاره تن اسلام است و باید به این مساله توجه ویژه ای داشته باشیم و همه مسلمانان مثل فرزندخودشان که مورد مظلومیت قرار می گیرد باید احساس مسئولیت کنند لذا امسال باید مراسم را باشکوه تر برگزار کنیم.
 
وی ضمن گرامیداشت روز ارتش و شهدای گرانقدر ارتش گفت: با توجه به اهمیت روز قدس لذا امسال باید این مراسم هرچه با شکوه تر بر گزار شود و مردم قطعا این آرزو را دارند که حضور پر رنگ تری در این اجتماع داشته باشند همانطور که در مساجد و نماز جمعه شکوه و عظمت مردم را شاهد هستیم انشاالله با برنامه ریزی دقیق و منظم یک برنامه خوب و متنوع فرهنگی و ایجاد تغییری در این راهپیمایی داده شود.
 
امام جمعه مهریز بر برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این روز تاکید کرد و افزود: نسل جوان و نوجوان ما بدانند که این روز قدس، چه روزی است. 
 
محی الدینی با اشاره به اینکه فضای مجازی در حال تخریب اینگونه مناسبت های ملی و مذهبی هستند توضیح داد: لذا در این راستا آگاه سازی جوانان بسیار مهم است همچنین فضا سازی شهری  و سطح مدارس  و برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع طبق سلیقه و نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انجام شود تا حرکت بزرگ فرهنگی در سطح شهرستان انجام بگیرد.
 
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین گفت: این مهم بدان معنی است که نسل جوان دشمن خودشان را امروز باید بشناسند تا خدای نکرده فریب رنگارنگ فضاهای تبلیغاتی را نخورند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها