فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

فعالین فضای مجازی به تحقق شعار سال کمک کنند

«پوراسماعیل» گفت: فعالین مجازی بسیجی و انقلابی، باید به عملیاتی شدن شعار سال کمک کنند و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، کم و کاستی‌ها و نقاط قوت را بیان کنند.
کد خبر: ۵۱۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 18April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سرهنگ پاسدار «حسین پوراسماعیل» فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، امروز (دوشنبه) در نشست هم‌اندیشی با فعالین فضای مجازی، فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین فضای مجازی ناحیه امامت تبریز، اظهار داشت: در رابطه با شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب، نامگذاری شده است، فعالین مجازی بسیجی و انقلابی، باید به عملیاتی شدن شعار سال کمک کنند و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، کم و کاستی‌ها و نقاط قوت را بیان کنند.

فرمانده سپاه ناحیه امامت با بیان اینکه هم در داخل کشور و هم خارج از مرزها، همواره بدخواهان و دشمنان انقلاب، در حال پمپاژ اخبار غیر واقعی، علیه کشور هستند، گفت: رسانه‌های انقلابی و دلسوز، برای مقابله با این هجمه‌ها، باید در کنار هم و با ایجاد تیم‌های تخصصی و دلسوز، به تمام این شایعه پراکنی‌ها و اتهامات بی‌‎اساس، پاسخ دهند.

وی جنگ شناختی و ادراکی را، خطرناک‌تر از هر جنگی دانست و گفت: اگر اعتقاد، حس وطن دوستی و اعتماد مردم، از طریق همین اخبار کذب و جعلی، از بین برود، آن‌وقت هزینه‌های سنگینی را متحمل خواهیم شد ولی با هوشیاری مردم و نیروهای انقلابی، حربه دشمن را خنثی خواهیم کرد.

«پوراسماعیل» ادامه داد: متأسفانه به دلایلی، نیروهای انقلابی و بسیجی، از ظرفیت فضای مجازی، آنگونه که باید، خوب استفاده نکرده‌اند و امیدواریم با واکاوی آسیب‌ها و بررسی علل ضعف‌ها، این کاستی‌ها را جبران کنند.

وی افزود: در حوزه سپاه ناحیه امامت هم باید با همفکری مشاوران خوب و تخصصی، مهم‌ترین ضعف‌های حوزه مجازی را شناسایی و برای ترمیم آن‌ها، راهکارهای خوب و عملیاتی ارائه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: انعکاس گسترده اخبار واقعی و بیان دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی، آموزش و بالا بردن سواد رسانه‌ای شهروندان، خلاصه نویسی و پرهیز از تولید محتواهای طویل و خسته کننده، رصد دائمی اخبار، تقسیم وظایف و استفاده از تخصص افراد در حوزه خود، از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در حوزه فضای مجازی، انجام شود.

«پوراسماعیل» با اشاره به تدوین سند چشم انداز ۱۰ ساله بسیج و سپاه در حوزه فضای مجازی گفت: این سند و چشم انداز، در دو دوره ۵ ساله، تدوین و برنامه ریزی شده است که در پایان این بازه زمانی، باید به اهداف و مطالبات مد نظر رهبر معظم انقلاب و دلسوزان انقلاب، دست یابیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار