تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از فرماندهان یگان‌های ارتش در استان + تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم امروز به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهان یگان‌های ارتش در استان دیدار و از تلاش‌های آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۱۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 18April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز ۲۹ فروردین، روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهان یگان‌های ارتش در استان دیدار کرد.

حجت الاسلام لقمانپور در دیدار با فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، آمادگاه شهید فراشاهی و پایگاه هوایی شهید عباس اکبری، یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی داشت و با تقدیم هدایایی روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهان و کارکنان یگان‌های مربوطه تبریک گفت.

وی نامگذاری روز ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش از سوی حضرت امام خمینی (ره) را از ابتکارات ماندگار ایشان و موجب استحکام بیش از پیش نظام اسلامی و اقتدار در برابر استکبار جهانی دانست.

تجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از فرماندهان یگان‌های ارتش در استان+ تصاویرتجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از فرماندهان یگان‌های ارتش در استان+ تصاویرتجلیل مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم از فرماندهان یگان‌های ارتش در استان+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها