مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

ارتش، برادر بزرگتر نیروهای مسلح است/ دشمن نمی تواند بین نیروهای مسلح تفرقه بیندازد

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است: بارها گفته و باز می گویم که ارتش، برادر بزرگتر نیروهای مسلح ماست و هیچ توطئه و شیطنتی نمی تواند بین برادران نیروهای مسلح تفرقه بیندازد و صلابت این فرزندان رشید انقلاب را خدشه دار کند.
کد خبر: ۵۱۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳ - 19April 2022

ارتش، برادر بزرگتر نیروهای مسلح است/ دشمن نمی تواند بین نیروهای مسلح تفرقه بیندازدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی های نیروی زمینی آجا که یادآور حکمت، هوشمندی و دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، را به خانواده بزرگ ارتش مقتدر و افتخار آمیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

تردیدی نیست حماسه سازی ها و فداکاری های سترگ ارتشیان عزیز در طول تاریخ انقلاب و به خصوص دوران دفاع مقدس از ذهن مردم شریف ایران اسلامی پاک نخواهد شد. حماسه هایی که باعث شدند، یک وجب از خاک میهن عزیزمان به دست اهریمن نیفتد.

خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی ایران با سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و همه ارکان نظام اسلامی باعث اقتدار کشور در عرصه بین الملل و آسایش ملت بزرگ ایران و همچنین سبب یاس، ناامیدی و عصبانیت دشمنان میهن اسلامی مان را رقم زده است.

بارها گفته و باز می گویم که ارتش، برادر بزرگتر نیروهای مسلح ماست و هیچ توطئه و شیطنتی نمی تواند بین برادران نیروهای مسلح تفرقه بیندازد و صلابت این فرزندان رشید انقلاب را خدشه دار کند.

یاد، نام، خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان همیشه جاوید ارتش جمهوری اسلامی ایران را پاس داشته و عزت، اقتدار، سربلندی و موفقیت روزافزون این دلیرمردان و همرزمان سال های حماسه و ایثار را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و تبعیت از تدابیر و فرامین نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خدای قادر متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها