نماینده ولی فقیه در مازندران:

مازندران از امنیتی پایدار برخوردار است

«محمدی لائینی» گفت: مازندران با آن زیرساخت ریشه دار و مستحکم اعتقادی، ولایی، فرهنگی از امنیتی پایدار برخوردار است.
کد خبر: ۵۱۷۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳ - 19April 2022

مازندران از امنیتی پایدار برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه دوشنبه در دیدار با حجت الاسلام «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات اظهار داشت: مازندران الحمدلله با آن زیرساخت ریشه دار و مستحکم اعتقادی، ولایی، فرهنگی در حوزه امنیت از امنیتی پایدار برخوردار است.

وی افزود: مردم این دیار مردمی معتقد، مومن و انقلابی هستند که رهبر معظم انقلاب به خصوص روی بُعد انقلابی بودن آن‌ها و نقشی که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشتند و آن ثباتی که در مسیر دیانت داشتند تاکید کردند و مایه خوشحالی و تشکر ایشان شدند.

محمدی لائینی بیان داشت: با این زیرساخت اعتقادی و ایمانی مسلم در دست انداز فتنه‌هایی که دشمنان بوجود می‌آورند استان ما در درجه اول به خاطر ایمان و ولایتمداری خود این مردم و در مرحله بعد به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) و زحمات دست اندرکاران حوزه امنیت و اشراف کامل آنان کمترین آسیب‌ها را داشت.

امام جمعه ساری ادامه داد: با توجه به گردشگرپذیر بودن این استان خودبخود و به صورت طبیعی از منظر اخلاقی و فرهنگی شاهد آسیب‌هایی هستیم که انتظار ما این است در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی شما‌ها مسئله را جدی‌تر بگیرید و بیشتر در این زمینه فعالیت داشته باشید و به آن پشت پرده‌هایی که دارند مدیریت و ساماندهی می‌کنند مسائل ضد فرهنگی را برخورد‌های به موقع و مناسبی را داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: ظواهری که از مسائل فرهنگی در این استان دیده می‌شود نه مربوط به مردم مازندران هست و نه در شان این مردم، مسلم این‌ها نقشه‌ها و توطئه‌هایی است که دشمنان ما حساب شده و سازماندهی شده دارند انجام می‌دهند و ما هم باید بطور جدی با این سازماندهی‌های نامرئی و پشت پرده برخورد کنیم.

محمدی لائینی گفت: در حوزه اقتصادی هم مازندران از ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی و مسائل دانشگاهی و علمی و ... مناسبی برخوردار است گرچه در حوزه پسماند با توجه به مسائل زیست محیطی مشکلاتی هست که در این زمینه‌ها دولت محترم و مسئولین باید تصمیمات جدی‌تری بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار