عضو شورای شهر تهران خبر داد؛

نصب تصاویر شهدای ارتش در سطح شهر تهران

اقراریان با اشاره به اینکه در ادوار گذشته با همکاری ارتش بخشی از مشکلات و گره‌های شهر به دلیل تداخل معابر با پادگان‌ها برطرف شد، گفت: تصاویر شهدای ارتش در سطح شهر نصب شود.
کد خبر: ۵۱۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ - 19April 2022

نصب تصاویر شهدای ارتش در سطح شهر تهرانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به روز ارتش اظهار داشت: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۶ روز ارتش حقیقتا یک عید است و کمتر به این تعبیر پرداخته شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: این روز ما را به یاد مسوولیت های ارتش، آینده ارتش، کارهای بزرگ و شهدای ارتش می‌اندازد.

اقراریان با بیان اینکه در ادوار گذشته با همکاری ارتش بخشی از مشکلات و گره های شهر به دلیل تداخل معابر با پادگان‌ها برطرف شد، تأکید کرد: اگر همکاری ارتش نبود خیابان پیروزی باز نمی‌شد و گره‌های ترافیکی برطرف نمی‌شد. در بلوار نجفی رستگار نیز تقاضا داریم که در قالب تفاهم نامه گره از مشکلات مردم باز شود.

وی با تأکید بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین یادآور شد: ارتش در دیگر کشورها به عنوان موتور پیشران دانشگاه های صنعتی برای تحول دانش بنیان بوده و بسیار موثر است. با توجه به ظرفیت پادگان ها، می توان شهرک های فناوری نوین را به سمت کارآفرینی برد و نیازها توسط تولید داخلی برطرف شود.

اقراریان به مسئله مسکن کارکنان ارتش اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامی که شهرداری و شورا در تولید مسکن انجام می دهند آمادگی برای تغییر کاربری در پادگان ها وجود دارد تا مسکن کارکنان ارتش تأمین شود.

وی ادامه داد: در حوزه های تبلیغی، فرهنگی و اجتماعی نیز انتظار می رود که تصاویر شهدای ارتش در سطح شهر نصب شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که شاهد شکوفایی در این زمینه در دوره ششم شورا باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار