شبکه افق بررسی می‌کند؛

آیا انتشار نام ابربدهکاران بانکی سرآغاز برای شفافیت اقتصادی است؟

برنامه تلویزیونی «عیار» شبکه افق سیما، این هفته به ماجرای انتشار فهرست ابربدهکاران بانکی و ارتباط آن با آغاز شفافیت در نظام اقتصادی و بانکی کشور می‌پردازد.
کد خبر: ۵۱۷۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ - 19April 2022

آیا انتشار نام ابربدهکاران بانکی سرآغاز برای شفافیت اقتصادی است؟به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به عقیده برخی کارشناسان، انتشار فهرست ابربدهکاران بانکی که بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد از هفته قبل آغاز کرده‌اند، گامی موثر و مهم در راستای افزایش شفافیت و اصلاح نظام پولی و بانکی کشور به شمار می‌رود.

اقدامی که وزیر امور اقتصادی و دارایی هم بر آن صحه گذاشت و از مراجعه برخی بدهکاران برای تقسیط بدهی‌هایشان خبر داد.

برنامه تلویزیونی «عیار» که به موضوعات روز اقتصادی کشور می‌پردازد، این هفته پرونده ویژه خود را به همین مسئله اختصاص داده و با حضور مجید کریمی، مدیرکل دفتر مطالعات بازار‌های مالی و بازرگانی وزارت اقتصاد، ابعاد مختلف اقدام مهم وزارت اقتصاد و بانک‌های دولتی را بررسی می‌کند.

این برنامه بخش‌های مختلف دیگری نیز همچون «خبرنامه» (مروری کوتاه و تحلیلی بر اخبار اقتصادی هفته) با اجرای سید حامد سید قربانی، «محک بازار» با موضوع تعرفه‌های ویزیت پزشکی با حضور داریوش چیوایی کارشناس نظام سلامت و «گزارش ویژه» با محوریت ماجرای پتروشیمی میانکاله و با حضور مصطفی سعیدی کارشناس حوزه انرژی دارد که پیش از گفت‌وگوی پرونده ویژه، پخش می‌شوند.

«عیار» سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲ به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می‌رود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار