همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در روستای «کرپان سیریک» برگزار شد

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور سردار پاسدار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه «امام سجاد (ع)» در محل مسجد ساحلی روستای «کرپان سیریک» استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ - 19April 2022

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در روستای «کرپان سیریک» برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه  «امام سجاد (ع)» استان هرمزگان در این مراسم گفت: یکی از  مهم‌ترین اولویت‌های امروز بسیج در قالب قرارگاه محلات توجه به  آسیب‌های اجتماعی در کشور است.

سردار اباذر سالاری با بیان اینکه نمی‌توانیم شاهد باشیم جوانان و  نوجوانان ما که ارزشمند‌ترین داشته‌های انقلاب اسلامی و کشور  هستند، توسط آسیب‌های اجتماعی از جمله بیکاری و مواد مخدر از  بین بروند افزود: انقلاب اسلامی ایران خدمات زیادی به مردم داشته که  اگر در معرفی این خدمات هنر داشته باشیم و بتوانیم به خوبی آن را تبیین کنیم، حلاوت و شیرینی دستاورد‌های انقلاب به گام مردم حتما شیرین و ارزشمندتر خواهد شد.

وی یاد آور شد: یکی از شاخص‌های مهم قرارگاه‌های محلات مشارکت مردم، مسجد و بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان برای تحقق محلات اسلامی، تربیت نیرو‌های انقلابی و رفع مشکلات مردم در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار