رئیس سازمان نظام پرستاری:

اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام پرستاری از برگزاری اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور در ششم آذر امسال در بیمارستان صحرایی دارخوین اهواز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸ - 28October 2013

اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، محمد میرزابیگی با اعلام این خبر افزود: تا کنون با تشکیل 7 جلسه کاری و تشکیل 4 کمیته فرهنگی، علمی، اجرایی، روابط عمومی و تبلیغات حدود 75 درصد از اقدامات اجرایی لازم برای برگزاری این یادواره انجام شده است.

وی تعیین محل قطعی یادواره، تشکیل کمیته های کاری، تعیین تعداد مهمانان و مدعوین، چاپ و ارسال پوستر و برآورد هزینه ها را از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری نخستین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری کشور برشمرد و گفت: هدف از برگزاری این یادواره ترویج روحیه فرهنگ و ایثار در جامعه پرستاری است.

جانشین رئیس اولین یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری ادامه داد: پس از برگزاری این یادواره، دبیرخانه دائمی برگزاری یادواره شهدا و ایثارگران پرستاری تشکیل می شود و از این پس همه ساله برگزاری این یادواره تداوم خواهد یافت.

وی افزود: در برگزاری این یادواره بسیج جامعه پزشکی، وزارت بهداشت، بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و دانشگاه های علوم پزشکی آبادان و بقیه الله با سازمان نظام پرستاری همکاری دارند.

میرزابیگی خاطر نشان کرد: تمام پرستاران، ایثارگران جامعه پرستاری و اعضای هیئت علمی دانشکده های پرستاری و مامایی می توانند مقالات علمی خود را در خصوص محورهای یادواره حداکثر تا تاریخ 20 آبان به دبیرخانه یادواره ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار