به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاعپرس، «محمدحسن علینقیان افجهای» مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران درباره راهاندازی این سامانه اظهار داشت: استفاده حداکثری از ابزارهای نوین ارتباطی برای تسهیل ارتباط دو سویه با جامعه ایثارگری و بهکارگیری همه ظرفیتهای نوین ارتباطی در توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه ایثارگری، از برنامههای تحولی و سیاستهای مورد تأکید دکتر قاضیزاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در همین راستا گامی دیگر برای توسعه خدمات غیرحضوری به جامعه ایثارگری برداشته شده است.
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران افزود: سامانه گفتگوی برخط «گفتینو» در وبگاه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران (isaar.ir) استقرار یافته و کارشناسان در ساعات اداری به صورت برخط آماده دریافت پیامها و پرسشهای جامعه ایثارگری و پاسخگویی به ایشان هستند.
وی در مورد اقداماتی که پس از درخواست ایثارگران در این سامانه انجام میشود، گفت: کارکنان مرکز هاتف در صورت ارائه درخواست توسط ایثارگران پس از بررسی پرونده الکترونیک و وضعیت خدمات دریافتی ایثارگر از طریق سیستم سجایا، درخواست این عزیزان را ثبت و به حوزههای تخصصی ارجاع میکنند. این سامانه در ساعات اداری پیامها و درخواستهای ایثارگران را دریافت و پس از آن وارد فرآیند اجرایی و رسیدگی میکند.
علینقیان افجهای در پایان تأکید کرد: استقرار این سامانه در راستای پیادهسازی دولت الکترونیک و مطابق با الزامات سازمان فناوری اطلاعات کشور محقق شده و یکی از طرحهای تحولی در حوزه مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران در راستای ارائه خدمات سریع، آسان و شایسته و در شأن والای جامعه معزز ایثارگری است و به لطف و یاری خداوند متعال اقدامات و برنامههای آتی این اداره کل نیز در آینده اجرایی و اطلاعرسانی خواهد شد.
انتهای پیام/ 141