مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

شهدای گمنام میزبان مراسم احیای شب‌های قدر

«مهدوی» گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، مراسم احیا در کنار شهدای گمنام سراسر استان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ - 20April 2022

شهدای گمنام میزبان مراسم احیای شب‌های قدر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری مراسم شب قدر در جوار شهدای گمنام اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر، مراسم احیا در کنار شهدای گمنام سراسر استان کرمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

‌وی افزود: درسراسر استان کرمان 120 گلزار شهید گمنام واقع شده است،  که تعدادی از این گلزارها در مجموعه های محصور مثل دانشگاه ها،ادارات و ارگان های دولتی و مجموعه های نظامی وجود دارد،که به دلیل بسته و بودن و تعطیلی این مراکز در این ساعات برنامه شب قدر نمی توانند برگزار کنند.
 
این مسئول با اشاره استسناء بودن مجموعه‌های همچون سپاه ثارالله کرمان و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی که در مجوعه خود پیکر مطهر شهید گمنام  حضور دارد ادامه داد: مراسم لیالی شب قدر در این مجموعه‌ها با حضور سربازان وظیفه برگزار می شود.
 
وی توضیح داد: مجموعه های همچون مراکز آموزشی مثل ۰۵، شهدای باغین ، شهدای وظیفه نیرو دریایی سیرجان هم با حضور سربازان وظیفه مراسم لیالی قدر را در کنار قبور مطهر شهدای گمنام خود برگزار می کنند.
 
 مهدوی بیان داشت: لذا در همه شهرستان‌ها و مجامع عمومی که مقبره شهدای گمنام حضور دارد مراسم شب قدر با حضور مردم شهید پرور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار