نماینده مردم در مجلس:

ارتش برای مقابله با هر نوع پدیده ضدامنیتی آماده است

حیدری گفت: دستاورد‌های ارتش موجب شده امروزه شاهد ارتقاء سطح قدرت دفاعی و رزمی کشورمان برای مقابله با هر نوع تهدید ضدامنیتی باشیم.
کد خبر: ۵۱۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹ - 20April 2022

ارتش برای مقابله با هر نوع پدیده ضدامنیتی آماده است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب وضعیت کشور تحت تاثیر جابجایی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی قرار داشت و همزمان جنگ برنامه ریزی شده از سوی رژیم بعث عراق علیه کشورمان آغاز شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: در این راستا ارتش کشورمان با پدیده پیچیده‌ای در جنگ مواجه شد. در واقع بیش از ۴۰ کشور دنیا مانند اروپا، آمریکا و ... از صدام حمایت می‌کردند، اما ارتش کشورمان در کنار سایر قوای نظامی با جانفشانی و ایثارگری مقابل آن‌ها ایستاد.

وی ادامه داد: بر این اساس ارتش از همان ابتدا با بسیج تمامی ظرفیت‌ها در مقابل دشمنان ایستاد و نهایتا بعد از هشت سال موجب عقب نشینی متجاوزان شد لذا مشاهده شد که یک وجب از خاک ایران عزیز در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ارتش همواره تحت فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی کرده و بنا به ضرورت هر جایی نیاز بوده حضور یافته است، افزود: ارتش همواره در تمام مسائل مرتبط با مردم مانند سیل، زلزله و ... همراه جامعه بوده و حتی در بازسازی مناطق آسیب دیده ارتش کمک خوبی کرده است.

حیدی بیان کرد: همچنین ارتش توانست طی چهار دهه گذشته تمام تجهیزات نظامی خود را با خلاقیت و نوآوری جدید نوسازی کند و با افزودن تکنولوژی بومی قدرت دفاعی و رزمی کشورمان را ارتقاء داد که از دیگر دستارود‌های بزرگ ارتش محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون ارتش کشورمان دارای آمادی کامل برای مقابله با هر نوع پدیده ضد امنیتی است، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که طی چهل سال گذشته نیز ارتش تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار داشته، اما با ایمان و ایثار به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها