حجت‌الاسلام آقاجانپور در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

عزت و امنیت ملت ایران مرهون قدرت‌آفرینی ارتش است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: وحدت، اخوت و هم‌افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت‌آفرین ارتش جمهوری اسلامی موجب عزت، امنیت و آرامش ملت ایران شده است.
کد خبر: ۵۱۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 20April 2022

ارتش جمهوری اسلامی موجب عزّت، امنیّت و آرامش ملّت سرافراز ایران عزیز شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به مناسبت روز ارتش با حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوی اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام آقاجانپور در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید ارتش اظهار داشت: بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان، روز حیات دوباره ارتش و تأکیدی بر مکتبی و مردمی بودن این مجموعه افتخارآفرین است.

وی افزود: این روز با ابتکار دوراندیشانه و بزرگوارانه معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) «روز ارتش» نام گرفت تا آغازی بر حضور همه‌جانبه و شجاعانه آن در صفوف مقدس مدافعان میهن اسلامی و وحدت و همدلی با مردم سلحشور ایران اسلامی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: امروز به فضل الهی و به برکت خون‌های پاک شهیدان، وحدت، اخوت و هم‌افزایی مدبّرانه، هوشمندانه و قدرت‌آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا موجب جلب رضایت معظم‌له و عزت، امنیت و آرامش ملت سرافراز ایران عزیز شده و دشمنان خبیث و قسم‌خورده نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را نیز علی‌رغم همه توطئه‌ها، تهدیدات و القائات شیطانیِ آن‌ها، سرخورده و متزلزل و از تلاش‌های مذبوحانه خویش، مأیوس و ناامید کرده است.

در پایان این دیدار، رؤسای عقیدتی هر دو سازمان بر تعامل و گسترش هرچه بیشتر روابط ارتش و وزارت دفاع تأکید کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار