مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد؛

ایجاد غرفه‌ای در مرکز فرهنگی ‌دفاع مقدس همدان جهت معرفی شهدای هلال احمر

سردار «ظفری» از ایجاد غرفه‌ای در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مختص ۱۶ شهید هلال‌احمر استان همدان خبر داد و گفت: در این غرفه‌ها علاوه بر معرفی شهدای هلال احمر، گوشه‌ای از فعالیت‌های هلال احمر در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹ - 20April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امروز جلسه‌ای با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، «علی سنجربیگی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و «محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار همدان برگزار شد.

سردار «ظفری» در این جلسه اظهار داشت: هلال‌احمر استان همدان در طول دوران دفاع مقدس شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب کرده است که ضروری است در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فداکاری‌های آنان بازگویی شود.

وی از ایجاد غرفه‌ای در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، مختص ۱۶ شهید هلال‌احمر استان همدان خبر داد و گفت: در این غرفه‌ها علاوه بر معرفی شهدای هلال احمر، گوشه‌ای از فعالیت‌های هلال احمر در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده خواهد شد.

ایجاد غرفه‌ای در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان جهت معرفی شهدای هلال احمر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان گفت: همچنین «قطار سپید» که در دوران دفاع مقدس وظیفه امدادرسانی به رزمندگان را به عهده داشته با هماهنگی رجا، به این مرکز فرهنگی انتقال و جانمایی خواهد شد.

وی ابراز داشت: خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و رزمندگان هلال‌احمر در دوران دفاع مقدس با همکاری واحد ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس جمع‌آوری خواهد شد که در این راستا تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و هلال‌احمر همدان در جهت انجام هر چه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و همکاری در حوزه جمع‌آوری و خاطرات شفاهی شهدا و رزمندگان جمعیت هلال احمر منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار