طی مراسمی؛

نویسنده کتاب «حوض خون» چهره برتر سال هنر انقلاب اسلامی خوزستان شد

«فاطمه میرعالی» نویسنده کتاب «حوض خون» امروز در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی به عنوان چهره برتر سال در استان خوزستان معرفی شد.
کد خبر: ۵۱۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹ - 20April 2022

نویسنده کتاب «حوض خون» به عنوان چهره برتر سال هنر انقلاب خوزستان معرفی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «فاطمه میرعالی» نویسنده کتاب «حوض خون» امروز در مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی به عنوان چهره برتر سال در استان خوزستان معرفی شد.

در این مراسم که در حوزه هنری خوزستان برگزار شد، از «سیدحمید موسوی» به خاطر فعالیت و تلاش گسترده سینمایی برای گسترش فضای فرهنگی و هنری استان و فعالیت در حوزه فیلمبرداری جنگ، «رسول حق‌جو»، هنرمند عرصه تجسمی و تئاتر به خاطر بازیگری و نویسندگی و کارهای گرافیکی، «مجتبی رستمی‌فر» کارگردان تئاتر که افتخارات زیادی در جشنواره‌های ملی کسب کرده تجلیل شد.

همچنین در حوزه عکاسی «محمد آهنگر» که در سال گذشته در سوگواری ملی عاشورا برنده جایزه ویژه مدال طلا برای نخستین عکس سوگواری جهانی اربعین شد، حجت‌الاسلام «سید علی‌رضا شفیعی» که مجموعه شعر او در سال گذشته به عنوان شعر کلاسیک انتخاب شد، «ایوب حسین‌سنگی» هنرمند هنرهای تصویری و «سید محمد آل‌عمران» فعال در حوزه فرهنگ پایداری نیز تقدیر به عمل آمد.

پس از این مراسم، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با ارسال پیامی، این انتخاب شایسته را به سرکار خانم میرعالی تبریک گفت و از وی به خاطر دغدغه مندی و پرداختن به نقش زنان خوزستان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها