رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی ‌زنجان:

حجت‌الاسلام «طائب» سخنران روز قدس زنجان خواهد بود

حجت‌الاسلام «ناصر» گفت: حجت‌الاسلام طائب رئیس قرارگاه راهبردی عمار سخنران روز قدس زنجان خواهد بود.
کد خبر: ۵۱۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ - 21April 2022

به گزارش ‌دفاع‌پرس در زنجان، حجت‌الاسلام «علی ناصر» رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی ‌زنجان امروز در جلسه هماهنگی روز قدس با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس طی دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نشده است، اظهار داشت: با فروکش کردن شیوع این ویروس برنامه‌های این روز البته با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صورت عمومی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان روز قدس را روز اسلام، حکومت و روز احیای اسلام  خواند و افزود: این روز مخصوص آزادگان جهان برای متحد شدن در مقابل استکبار است.

وی با تاکید بر اینکه در روز قدس علم مقابله با اشغالگران برپا می‌شود، تصریح کرد: امسال هم به مانند سال‌های گذشته دشمن در آستانه روز قدس به تکاپو افتاده است.

ناصر به تلاش دشمن برای فراموش شدن فلسطین و روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال زنجان از ساعت 10:30 از میدان قائم زنجان آغاز و به طرف میدان رسل و سپس مصلی ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان زنجان سخنران امسال روز قدس شهر زنجان را حجت‌الاسلام «طائب» رئیس قرارگاه راهبردی عمار اعلام کرد و گفت: طبق سال‌های گذشته ارگان‌های مختلف برای برگزاری بهتر مراسم روز قدس وظایفی دارند که شامل فراخوان، فضاسازی شهری از جمله نصب پرچم به ویژه عکس و پوستر شهدای مقاومت، پاکسازی مسیر قبل و بعد از برگزاری مراسم، کمک به ایاب و ذهاب حاضران در راهپیمایی و اقدامات امنیتی مورد نیاز است که باید عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها